
2024 asiakaskyselyn tulokset
2024 asiakaskyselyn tulokset
Me kysyimme – te vastasitte
Vileda Professionalilla asiakas on kaiken toimintamme keskiössä. Voidaksemme palvella asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla halusimme saada palautetta suoraan oikeasta lähteestä. Siksi löyttäydyimme yhteen Siqni-nimisen tutkimuskumppanin kanssa ja ryhdyimme hommiin. Yhteensä yli 400 asiakasta ja yhteistyökumppania Pohjoismaista ja Baltian alueelta osallistui ja antoi meille palautetta siitä, mitkä aihealueet ovat tärkeimpiä ja miten me Vileda Professionalilla niissä pärjäämme.
Merkityksellisimmät tekijät Vileda Professionaliin liittyen olivat: korkea laatu, helppokäyttöisyys, asiantuntijuus, kestävä kehitys ja kustannussäästöt. Suureksi iloksemme saimme tietää, että näiden viiden kategorian keskiarvo oli 84,2/100, ja korkea laatu sai huimat 89 pistettä. Kyselyssä oli myös NPS (Net Promotor Score) -segmentti, joka antoi meille Pohjoismaiden ja Baltian alueen pistemäärän 54.
Haluamme esittää vilpittömät kiitoksemme kaikille osallistujille ja samalla taata, että teemme jatkossakin parhaamme täyttääksemme korkeat odotukset ja palvelun laadun joihin olette Vileda Professionalin kohdalla tottuneet.